Recenze na pražský koncert z Lucerna Music Baru 26.02.2012

3. března 2012 v 16:32 |  Recension, Articles
Zde se můžete seznámit hned s několika recenzemi na Examplův koncert v pražské Lucerna Music Baru v Praze. Všechny recenze se shodují v jedné věci a to v tom, jak moc energický a super koncert byl a mnoho z nich nažnačuje, že v jednoduchosti je krása :)
Více v citovaných částí jednotlivých recenzí.

Příkladná live show? Například Example

"...Example naživo bavil a splnil očekávání. Pokud o něco šlo, tak o atmosféru a o závan aktuální muziky - obojího bylo nad plán. Za to díky i agentuře D_Smack_U, která poprvé po těch mnoha a mnoha nejen klubových jménech přivezla interpreta, jemuž třináctileté holky v první řadě cpou do ruky plyšáka... Pokud jste se na koncert nedívali jejich zasněnou optikou, viděli jste, že působí úplně nejlépe v písničkovějších a popovějších skladbách. Dubstepové beaty, kdy po většinu času hecuje publikum, večer spíše dokreslovaly. Nosníky jeho repertoáru jsou totiž bezesporu silné melodie, nikoliv "jump, jump jump, hey, hey, hey". ..."

Example vypěstoval v Praze závislost

"...Lucerna Music Bar se na příval hory fanoušků tanečně orientované muziky připravovala už od loňského podzimu, kdy koncert ohlásila. Lístky zmizely mrknutím oka, na čemž měli bohužel svůj podíl i překupníci, kteří se před klubem snažili vstupenky na poslední chvíli udat. Podle řečí ochranky se prý dokonce našel nešťastník, jenž zakoupil již odtržený lístek. Jen kdyby onen smolař tušil, o jak skvělý koncert přišel… ..."

Example - 26. 2. 2012 (Lucerna Music Bar, Praha)

"...Sliboval publiku, že se vrátí, což už je vlastně pravda, protože je už potvrzený na festivalu Rock For People, jestli přijede znova také znova na nějakou tu klubovku do Prahy, to se teprve uvidí, každopádně teď už si může být jist, že fanoušků tu má dostatek. O tom svědčí i podprsenka, která mu přistála na podiu + další dárky včetně Krtka, kterého osobně převzal ještě před koncertem od fanynky, která o něm vede velmi pěkný blog, dokonce s s ním pochlubil na twitteru i facebooku. See Ya Next time a tentokrát si kupte lístky včas! ..."

Example si pohrál se stíny v Lucerna music baru v Praze!

"...Example strávil na pódiu v Lucerna music baru asi hodinku a přidal přídavek 25 minut, na který si nechal většinu největších pecek a i díky tomu byl přídavek také mnohem více plný energie a show se tak něják stupňovala. Hodina a 25 minut se zdá trochu málo, ale za tu dobu Example stihl naprosto odrovnat a "uhnat" publikum, připravit spoustu fanoušků o hlas, vyhodit do publika celkem tři propocené ručníky, odzpívat asi 20 pecek a dát mi super zážitek na dlouho dobu. (Jak to jen proboha dělá, že se dívá na všechny zaráz?!)..."

Jinak pokud byste ještě někde našli nějakou recenzi na tento koncert, ozvěte se ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.